niedziela, 4 listopada 2012

Prośba o radę i pomysł

Witajcie słoneczka

Dziś post nie kosmetyczny,nie urodowych itp.



Zbliża się zima i chce was zachęcić do zbiórek na rzecz zwierząt potrzebujących.Jeszcze nie obmyśliłam tego dokładnie więc może macie jakiś pomysł. Rozważałam albo:
-Wysyłanie mi na konto pieniążków które w całości zostaną przekazane schronisku lub fundacji pomagającej zwierząt
-Może też przejdzie pomysł z wysyłaniem akcesoria dla zwierząt i jedzenia tzn smycze,koce , szampony dla psów,/kotów ,klatki ,akwaria , miski, makarony,kaszy, puszki z jedzeniem,sucha karma itp.

Chciałabym aby wszystko było wysłane na mój adres by potem móc ofiarować jedną dużą paczkę ,a nie na raty dawać po jednej rzeczy.

A może macie inne pomysły??
Może charytatywna wyprzedaż kosmetyków i akcesori??
 Przysyłalibyście mi rzeczy które bym sprzedawała ,a zysk zostałby przekazany na potrzebujące zwierzaki. lub do rzeźni na ratunek koni ??



Myślicie ,że coś takiego to dobry pomysł ?Warto to organizować czy odpuścić sobie?

7 komentarzy:

  1. Uważam, że to jest doskonały pomysł! W pełni go popieram i mam nadzieję, że będzie cieszyć się dużym powodzeniem. Na samą myśl, że idzie zima, i że zwierzaki będą marznąć i głodować kręci mi się łza w oku. Sama zresztą, jako posiadaczka 2 psów, 2 kotów i 2 papug, wiem co znaczy dla zwierzęcia bliskość, ciepło i pełna miska... Przymierzam się do zaadoptowania kolejnego kota. Na jaką formę byś się nie zdecydowała, będę w dalszym ciągu ją popierać i zamierzam się przyłączyć! Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może byśmy to razem zorganizowały ?Ja mimo ogromnej chęci nie mam pomysłu jak się za to zabrać i pomoc by mi się przydała. :)

      Usuń
    2. Można by nad tym pomyśleć, jednak właśnie, potrzeba się zorientować co by dziewczyny najbardziej zainteresowało:) Czy jakaś zbiórka jedzenia i ciepłych rzeczy, czy zbiórka pieniędzy. Sama akcja ze sprzedażą niepotrzebnych kosmetyków jest też dobry rozwiązaniem , chociaż myślę, że będzie z tym niesamowicie dużo zachodu. Pomyślę nad tym jeszcze jak to rozegrać żeby zainteresować ludzi i dam Ci znać:)

      Usuń
    3. Ok to czekam na pomysły :)

      Usuń
  2. Nie mam pomysłu , ale to piękny gest z twojej strony , że chcesz pomóc zwierzakom
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzaki to moje życie i pomoc im to coś dzięki czemu czuję ,że żyję :)

      Usuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...