poniedziałek, 26 listopada 2012

Promocje w H&M z GLAMOUR


Ostatnio mam mało czasu dla siebie więc w piątek zakupiłam kilka kolorowych pisemek żeby się troszkę ogłupić :)



Wśród nich znalazło się też grudniowe wydanie glamour.
Co ciekawego możecie dostać kupując magazyn? Dziwne ale jest tam próbka CARMEXC . Niestety w saszetce co utrudni na pewno korzystanie z niego chyba ,że sobie przełożymy zawartość do jakiegoś słoiczka .



Drugim bonusem jest karta podarunkowa H&M . Przy zakupach za minimum 50 zł możemy skorzystać z karty która obniży nam rachunek o  20 zł . Jak dla mnie to super promocja szczególnie ,że za gazetę dałam 5 zł





2 komentarze:

  1. Ooo muszę kupić i ja tą gazetkę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez musze:) juz mam upatrzona sukienke na sylwestra to akurat znizka sie przyda:)

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...