wtorek, 13 listopada 2012

Przygotowania do kolejnego roku



Koniec roku bliski i nie da się tego ukryć. W związku z tym najpopularniejszym przedmiotem jest oczywiście kalendarz.


Ja preferuje kalendarze ścienne ,  dzięki czemu mam zawsze na widoku wszystko i o niczym nie zapominam(chyba ,że zapomnę wpisać w kalendarz  ;p)
Swój już zakupiłam .Zawsze były to konie i konie jednak znudziły mi się te same zdjęcia i zakochałam się w kalendarzu z…..szczurkami. 

Uwielbiam te zwierzaki, sama miałam w życiu kilka więc widząc je i to jeszcze w takiej aranżacji od razu zdjęłam z półki kalendarz i pobiegłam do kasy :D



Jak dopiero w domu zauważyłam, dodatkiem były naklejki które przyklejone na dany dzień mają nam przypominać o jakimś wydarzeniu.


Te naklejki to taki bajer czyli niby coś fajnego ale i tak pewnie nie będzie się tego używało, ale cała reszta , cały kalendarz , no nie mogłam trafić lepiej :)


4 komentarze:

  1. świetny kalendarz !
    sama taki chciałabym mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiony w matrasie więc możesz taki mieć wydając 25 zł jak dobrze pamiętam:)

      Usuń
  2. Piękny kalendarz,urocze szczurki:)
    fajne te naklejki:)

    Kochana nie podpisałam paktu z diabłem;) sama nie wiem czemu tak sie dzieje;)
    całe życie nic nie wygrywalam a tu nagle wysyp;)
    może to jakaś rekompensata za te lata bez wygranych;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ładny;D też się zastanawiam nad zakupem nowego kalendarzu

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...