niedziela, 3 lutego 2013

KONKURS i dużo nagród :) - ZAKOŃCZONY

Zapraszam na

 Za miesiąc mam urodziny także z tej okazji organizuję konkurs który zakończy się w dzień moich  urodzin.
Zapraszam :)



Zasady:
-Trzeba być publicznym obserwatorem bloga
-Jeśli posiadasz bloga możesz wkleić info o konkursie na pasku bocznym(nie jest to warunek ale miło by było :))
-Odpowiedz na pytanie "Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego"
-Zostaw komentarz z odpowiedzią , nr zestawu o jaki walczysz i adresem email

Konkurs trwa od 03.02.2013 do 06,03.2013   31,03,2013

By nagrody zostały rozlosowane musi zgłosić się co najmniej 10 osób

NAGRODY




Zestaw nr 1


-Zestaw 15 korektorów do twarzy
-Suchy szampon batiste 50ml
-Bibułki matujące BEAUTY FORMULAS
-mydełko Aleppo
-Pachnący lakier do paznokci REVLON
-Peeling z ziarenkami z winogron
-Glinka zielona
-Miniatura peelingu Korund mikrodermabrazji
-Próbka maseczki azjatyckiej pomidorowej TOMATOX
-Hipopotamki do kąpieli ;)
-Bransoletka z ćwieków


Zestaw nr 2


-Naturalne mydło w kształcie i o zapachu tabliczki czekolady
-Suchy szampon batiste 50 ml
-Zestaw perfumowanych serduszek musujących do kąpieli
-Ciemno czerwony lakier do paznokci Virtual
-Naszyjnik inspirowany naszyjnikiem gwiazd


Zestaw  nr 3


-Płyn do demakijażu oczu BIELENDA awokado
-Glinka biała
-Maska algowa  „Koloidalne Złoto”
-Maseczka odżywcza Efektima
-Peeling z ziarenkami z truskawki
-Lakier do paznokci miss selene nr 217
-Rozświetlacz essence WILD CRAFT
-Kolczyki piórka

Ostatni mini zestaw zostanie rozlosowany pośród wszystkich którzy wezmą udział w konkursie :)


Zestaw bonusowy



-Balsm do ust Niwea Lip Butter
-Lakier do paznokci miss selene nr 108

Wszystkie nagrody są nowe , świeże i nieużywane.
Kupione z myślą o rozdaniu !!!!!!

40 komentarzy:

  1. Walczę o zestaw nr 1
    e-mail soemi87@o2.pl
    Odpowiedź na pytanie:
    Już od najmłodszych lat uwielbiałam lato. Wtedy to mam urodziny jak i mój tatko. Piekna pogoda, słońce, jezioro, 36 stopni w cieniu to jest to co kocham. O dziwo nie marudzę, że za gorąco. Kocham upały. Kocham wylegiwać się na piasku. Opalać moje niezbyt idealne ciało. W lato wszystko jest piękne, kolorowe. Ludzie są bardziej przyjaźni, uśmiechnięci i odważni, weźmy chociażby letnie miłości ;) Mimo, ze już się nie uczę i przez ostatnie 7 lat każde wakacje przepracowałam i tak były to wspaniałe wakacje. Zawsze był czas na super spotkania z przyjaciółki, w końcu wtedy są najdłuższe dni w roku! A i jeszcze jedno- tylko w lato jest możliwość budzenia się rano z szeroko otworzonym oknem i dźwiękiem świergoczących ptaków na dworzu.
    Temat chyba wyczerpałam dostatecznie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam u siebie na blogu Banner z linkiem do tego rozdania ;) Szkoda, że rozdanie zostało aż tak bardzo przedłużone ;(

      Usuń
  2. Zestaw 1
    weronisiek@gazeta.pl
    Najczęściej ludzie lubią lato, ale oczywiście ja muszę być inna ;p Kocham jesień. To pora roku kiedy moi rodzice wzięli ślub, kolejnej jesieni urodziłam się ja. Jesienią zaczęłam spotykać się z moim obecnie już mężem- kojarzą mi się z nią romantyczne spacery po parku wśród szeleszczących żółtych liści. Uwielbiam jesień w górach- jest tam zwykle cieplej niż u mnie na Lubelszczyźnie, a góry pełne rudości, brązów traw są najpiękniejsze! Jesienią mój ukochany oświadczył mi się. Jesienią dowiedzieliśmy się, że będzie nas więcej :) Jesień to w końcu czas, gdy kończą się prace polowe i mój mąż ma dla nas więcej czasu. Dla mnie jesień ma same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw 1
    email iwonab53@gmail.com
    odp wiosna - wszystko budzi się do życia drzewa trawa kwiaty i ja ze snu i odrętwienie zimowego
    baner http://paradoxaraz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw 2
    email zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    odpowiedz Lato moim zdaniem jest najpiękniejsza porą roku, są wtedy wakacje i dużo słoneczka można odpocząć i pojechać w jakieś ciekawe miejsce. Wtedy też są moje urodziny, dlatego lubię ta pore roku - można w niej miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam tez baner na bloga www.me-and-my-passions.blogspot.com

      Usuń
  5. Zestaw: 2
    Baner:http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl
    Odpowiedź: Moją ulubioną porą roku jest zdecydowanie lato, ponieważ są długie dni, dużo słońca i więcej czasu. Najwięcej najlepszych wspomnień mam właśnie z letniego okresu, to wtedy poznałam najwięcej nowych ludzi, zwiedziłam wiele miejsc, i spędzałam nie zapomniane chwile z przyjaciółmi. Lato jest dla mnie porą przygód i wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw 1
    baner : http://leniak97.blogspot.com/
    Obserwuje jako : Leniakx3
    E-mail : marlus23@onet.pl
    Odpowiedź : Moją ulubioną porą roku jest Wiosna , ponieważ uwielbiam kiedy przyroda zaczyna odżywać , jest pięknie i przyjemnie no i jest wtedy ani nie za zimno ani nie za ciepło tak w sam raz jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw 3
    obserwuje jako: JakisKtos
    e-mail: edyta.16@op.pl
    Odpowuedz: Lato oczywiście;) jest cieplo i to mi wytarczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. zestaw nr 1
    obserwuję jako Mariola
    mariola.wisnie@gmail.com

    odpowiedź: Moja ulubiona pora to lato. Lato kojarzy mi się z leniwym, ciepłym czasem, który biegnie zupełnie inaczej niż przez pozostałe dni roku. Trwa chwilę, niczym trzepot skrzydeł motyla, niczym sen Alicji w krainie czarów. Jednak zawsze mnie urzeka swoim spokojem, kolorem, zapachem, wibrującym nagrzanym powietrzem. Pozwala cieszyć się z małych przyjemności, jak popołudniowa herbatka. Lato jest jak najpiękniejszy sen...

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    wybieram zestaw nr. 3
    Moja ulubiona pora to wiosna. Uwielbiam to świeże powietrze, rośliny budzące się do życia, białe drzewa, stawy.. to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw nr 2
    obserwuję jako Shiawasena
    e-mail anusiakowa@onet.eu
    Odpowiedź na pytanie:
    Moją ulubioną porą roku jest mimo bycia najbardziej ponurą - jesień. Uwielbiam te kolorowe liście, atmosferę jaką czuje się w parkach, mając wokół siebie wbrew pozorom tak dużo kolorów. Jak dla mnie to magiczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)

    obserwuje jako Modnania
    banner jest http://modnania.blogspot.com/
    email : aniusiablondyna@o2.pl
    Moją ulubioną porą roku jest lato , ponieważ jest cieplutko, słonko świeci, dni są długie i po prostu człowiek chce się żyć, można się przebierać cztery razy dziennie i tyle samo razy malować paznokcie , a co najważniejsze można pić kawusię na świeżym powietrzu i przy okazji się opalać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach zapomniałam - walczę o zestaw nr 1

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. obserwuje jako rozmarzona
    banner: http://rozmarzona-blog.blogspot.com ( nie wiedziałam, które zdjęcie ma posłużyć za baner)
    email : rozmarzona519@gmail.com
    Zestaw nr: 3
    Zdecydowanie moją ulubiona porą roku jest lato, w tym okresie jest wile słonecznych i upalnych dni. Można jeździć nad jezioro lub nad morze, dni są długie, a wieczory ciepłe wręcz idealne na długie spacery i czas spędzony z przyjaciółmi .

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw nr 1 bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję jako Lady Anchor
    Najbardziej lubię wiosnę...za jej specyficzny zapach :) Zapach budzących się do życia roślin,zapach nadziei i zmian :) Za rozkwitające kolorami kwiaty,za ćwierkające w parku ptaki,za słońce przebijające się przez chmury,za Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać,że dodałam baner na pasku bocznym swojego bloga :)
      http://ladyanchorblog.blogspot.com/

      Usuń
  14. Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    Baner w pasku bocznym: http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Odpowiedź: Najbardziej lubię lato - mam wtedy dużo wolnego czasu, nie muszę się uczyć, no i na dworze jest cieplutko :)
    Mail: chelsea@onet.pl
    Zestaw nr. 1

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Dream
    baner: http://dream-my-blog.blogspot.com/
    Odpowiedź: Uwielbiam wiosnę. ;) To w tym okresie wszystko zaczyna sie budzić do zycia, śnieg powoli topnieje i mozemy usłyszeć pierwszy śpiew ptaków. Na dworze robi się cieplej, a dni są coraz dłuzsze. ;)
    Wybieram zestaw nr. 2

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: nika88
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl
    Odpowiedź: Moją ulubioną porą roku jest lato. Tylko latem mogę leżeć spokojnie na kocyku nad moich ulubionym jeziorem. Słuchać szumu drzew i patrzeć w taflę wody. Można też złapać promieni słoneczka i się opalić. Latem wszystko jest takie żywe i kolorowe. Uwielbiam kwiaty, a jak wiadomo najwięcej ich kwitnie właśnie latem. Mam swój ogród, w którym muszę kosić trawę, co mnie czasami denerwuje, ale nic nie zmieni faktu, że kocham właśnie LATO. :-)

    Gram o zestaw nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Orfemi
    E-mail: gosiaczek350@interia.eu
    Odpowiedź: A ja lubię jesień :) W lecie mi za gorąco, w zimie za zimno. Jestem alergiczką i całą wiosnę mam przeraźliwie czerwony nos. Dlatego najlepsza jest jesień :) No i te zniewalające żółcie i czerwienie...
    Wybieram zestaw 1 :) (to właśnie jego zdjęcie wrzuciłam u siebie na pasek boczny)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako że kiedyż u Ciebie wygrałam to nie wiem czy się zgłoszę;) Zastanowię się bo ten zestaw korektorów strasznie mnie kusi;D
    Ale zapraszam do mnie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Zestaw nr 2
    Odpowiedź: Najbardziej lubię wiosnę, ponieważ jest to pora roku, kiedy wszystko (łącznie ze mną :P) budzi się do życia. Powietrze ma taki piękny, świeży zapach, a niebo wydaje się bardziej niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Anna S
    Banerek na pasku bocznym: www.kosmetykiprzetestowane.blogspot.com
    Najbardziej lubię wiosnę, bo kojarzy mi się z poznaniem mojego narzeczonego, później z naszymi zaręczynami, które były w maju tamtego roku i tym, że za 20 dni mamy ślub - wszystko na wiosnę. Mam nadzieję, że wyrobi się pogoda, bo chciałabym, żeby było pięknie :) Ale sama atmosfera tego, że w naszym sercach jest nadal świeżo i "wiosennie" w zupełności mi wystarcza :)
    Walczę o zestaw nr 1. Mój adres e-mail: testerkakosmetykow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję: beauty-tester
    mail:kattttttttia@gmail.com
    zestaw nr :2
    baner:http://cosmeticsdiamond.blogspot.com/
    Lato to moja ulubiona pora roku
    bo jest ciepło od rana do zmroku.
    Lubię jak słonce otula me ciało gorące
    gdy opalam się na łące
    ze słońca trzeba korzystać przecie
    brąz lubią dziewczyny-to wiecie
    humor mam wtedy od ucha do ucha
    i wesoła jest ze mnie dziewucha
    a do tego kolorowe ubrania
    i dużo czasu do leniuchowania
    można gdzieś na hamaku ,pod drzewami
    odlecieć marzeniami
    wsłuchać się w głosy natury
    i zrobić pyszne konfitury
    zawsze pod ręką są świeże warzywa
    czego więcej potrzeba-nic chyba
    dni są długie, krótkie noce
    nie potrzebne są nam ciepłe koce
    tylko strój kąpielowy
    i ruszać na wakacyjne łowy
    lubię lato za przygody
    i za możliwość ciepłej wody
    pływanie daje mi dużo radości
    a basenu nie ma w mojej miejscowości
    także kocham nad jeziorem spędzanie czasu
    i za odrobinę szaleństwa i hałasu
    a także wieczorne grillowanie
    i pięknych kwiatów wąchanie
    lubię lato za cudowne zapachy
    ale żeby nie pisać same „ochy i „achy”
    dodam że koszenie trawy i owady humor psuja
    ale i tak wakacji mi nie zepsują!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Kreatywnie
    E-mail: kreatywnie7@interia.pl
    Zestaw nr 3
    Odpowiedź:Królową pór roku jest dla mnie od zawsze zima.Jej srebrzysty,migoczący płaszcz okrywający ziemię ma niezwykły urok i magię zamieniający wszystko w lodowy pałac. Uwielbiam tą porę roku nie tylko ze względu na niezwykły otaczający nas wygląd przyrody ale i ze względu na długie,zimowe wieczory. Pochłaniam wtedy hetolitry gorącej,ciemnej czekolady wraz z dobrymi książkami. A więc zdecydowanie zima to według mnie pora roku nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuje jako: włosowe szaleństwo
    e mail - aniab9810@o2.pl
    zestaw nr 3
    baner:http://dbamyonaszewlosy.blogspot.com/
    odpowiedz: moją ulubioną porą roku jest wiosna ;) uwielbiam ją, ponieważ zawsze miło się wraca ze szkoły widząc słoneczko na niebie ;) cała roślinność powraca do życia, a mnie to inspiruje ;)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    zestaw nr 2
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com
    odpowiedź: Moją ulubioną porą roku jest lato, ponieważ kojarzy mi się z piękną i słoneczną pogodą, wakacyjnymi podróżami i beztroską :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obseruwję: Justa Justyna
    email: schodydoidealu@gmail.com
    zestaw nr.1
    moją ulubioną porą roku jest lato, a tylko dlatego, że mam wtedy urodziny. Nie umiem inaczej wybrac, bo ubóstwiam po prostu wszystkie pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  26. hidden.in.ourselves
    hidden.in.ourselves@gmail.com
    zestaw nr.3
    Moją ulubioną poroą roku jest wiosna, ponieważ wszytsko budzi się do życia, jak i równiez my po izmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam bardzo, bo ja i Justa Justyna, jesteśmy siostarmi teraz zauwazyłam, nei będzie z tym problemu?

      Usuń
  27. Obserwuję jako: Crazy Girl
    Baner: http://teenager--world.blogspot.com/
    Odpowiedź: Bez wątpienia lato jest moja ulubioną porą roku. Zdecydowanie bardziej wolę zieloną trawę, kolorowe kwiaty za oknem niż śnieg. A poza tym w lato są wakacje a wtedy moge odpocząć od nauki. ;)
    Zestaw nr: 1
    e-mail: kamila2429@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się do zabawy:)
    Obserwuję jako: Małgorzata Chrobak
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Banerek: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    Wybieram zestaw: 2
    Odpowiedź:

    Gdy nadchodzi Pani Wiosna pąki kwiatów rozkwitają
    A w ciepłe słoneczne dni, zakochane pary na spacery wędrują
    Znów zazielenią się liście, ptaki cudownie o poranku śpiewają
    I zakochani wtuleni w siebie na ławeczce w parku wiosnę nam zwiastują

    Wszystko do życia się budzi, zza mórz przylatują bociany
    Już kolorowa tęcza lśni, a rosa błyszczy w nieba błękicie
    Wiatr muska me policzki, gdy spaceruję z ukochanym
    Pierwsze promyki słońca sprawiają, że czuję się znakomicie

    Na łące pojawiają się pierwsze wiosenne motyle
    W barwach słonecznej żółci i soczystej zieleni
    Jako bóstwa i wiosny przedstawiciele przywołują piękne chwile
    Ich blask sprawia, że nasze życie znów się zarumieni

    Radość i optymizm z żółtych żonkili emanują
    Do lasu i nad strumyczek po białe przebiśniegi chodzimy
    A fioletowe krokusy nas wyciszają, wiosnę nam zwiastują
    I wyrywają nas z leniwej codzienności i szarych objęć zimy

    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje jako Serenitka B
    Banner w pasku bocznym: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Odp: Moją ulubiona pora roku jest zdecydowanie lato bo jestem ciepłolubną istotą i strasznych zmarzluchem. Mogłabym godzinami wygrzewać sie na słoneczku lub siedzieć przy ciepłym piecu. Obecna pogoda całkowicie mnie rozstraja bo o tej porze powinno być już zdecydowanie cieplej a nadal sypie śnieg. Przez to mam kiepski humor bo tęsknie za moim kochanym słońcem:)
    Mail: akasha162@onet.eu
    Wybieram zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  30. Walczę o zestaw nr 2
    Odpowiedź na pytanie:
    Najbardziej lubię wiosnę :) Dlaczego? Jako młodsza dziewczynka pamiętam pierwsze wiosenne spacery z rodzicami, ten zapach powietrza, tak świeżego i pachnącego budzącą się do życia przyrodą :) Poza tym jestem zmarzluchem i niestety nie lubię zimy :( Lubię śnieg, bo ładnie wygląda, ale zimna nie zniosę :D Dlatego też co roku niecierpliwie oczekuję nadejścia wiosny, która niestety w tym roku nie chce przyjść :(( Mam nadzieję, że wiosna nie da długo na siebie czekać i przyjdzie niebawem. Kwiaty zakwitną i w ogóle będzie pięknie :)
    e-mail: ma.rzen.ka@interia.pl
    banner: http://rzenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję jako rzenn :) - musiałam o czymś zapomnieć... :D

      Usuń
  31. Dołączam jako 61:) zapraszam na rozdanie u mnie: http://laylatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...