czwartek, 8 listopada 2012

Akcja : Pomóc zwierzakom

Hej Robaczki

Piszę w związku  z postem który pojawił się wcześniej odnośnie zwierzaków. 
Taka sprzedaż kosmetyków raczej nie jest opłacalna bo przecież trzeba pokryć koszty wysyłki więc zdecydowałam się na trzy rozwiązania.



Po pierwsze i myślę najwygodniejsze dla każdego, również dla schronisk, fundacji i przytulisk to po prostu przesyłanie pieniążków.



Pytałam się czy mogę założyć specjalny rachunek nie pod moimi danymi tylko o  nazwie np. "dla zwierząt" ale  nie wchodzi to w grę bo tak mogą robić tylko firmy. Co za tym idzie chętni niech piszą na maila a tam uzyskają numer mojego konta na które mogą wpłacać pieniążki. Można wpłacić nawet 1 zł , dla  mnie to nie ma znaczenia. W mailu również poinstruuje co i jak wypisać itp. Osoby które cosik  przysłali będą wyróżnieni pod Nickiem ale nie będzie ujawniona kwota jaką dali.



Druga opcja to wysyłka gotowców. Najlepiej produktów przeciw pchelnych, tabletek na odrobaczenie, karm ale specjalistycznych dla chorych zwierząt. Jako Technik weterynarii przestrzegam przed świństwami w puszkach i tymi wszystkimi pedigree czy wiskasami z marketu bo to chemia w chemii. Przydadzą się koce , smycze, miski no dosłownie wszystko. Jednak niech to będzie zdatne do użytku a nie w stanie gorszym niż złym ;) Wysyłka też była by do mnie by schronisko nie otrzymywało jednej miski miesięcznie bo to śmieszne.Gdy uzbiera się ilość odpowiednia , zawiozłabym wszystko pod wybrany adres.



Trzecie rozwiązanie to dom tymczasowy. Kochani zapisujcie się na listy  i bierzcie zwierzaki z interwencji .Sama chce tak zrobić ale z racji małego mieszkania i dużego psa , wezmę prawdopodobnie kota. Mam nadzieje ,że nie zje mi szynszyli ;)




Jeszcze apel dla każdego miłośnika psiaków. Musicie zobaczyć program
„Psie adopcje i nie tylko”
Jest tam cała prawda o polskich pseudo hodowlach, nielegalnych targach końskich i o po prostu złym traktowaniu zwierząt przez osoby które mogą być naszymi sąsiadami.




Nie bądźmy bierni , pomóżmy ,bo jak nie my to kto ?

Po zebraniu jakiejś sensownej kwoty możemy wspólnie zdecydować  komu ją podarujemy .Ja po cichu liczę  na schronisko dla Koni bo jest ich niewiele ,ale tak naprawdę każde schronisko potrzebuje pomocy więc gdziekolwiek byśmy nie dali  naszych datków ,  będą w dobrych łapach :)

Jestem otwarta na aluzje  i pomysły bo może coś źle wykombinowałam ,a wy macie lepsze rozwiązania także śmiało :)

I pamiętajcie , czasem zamiast kupować kolejny  róż za 10 zł , lepiej jest oddać tą kwotę na potrzebujące stworzenia.

Przydatne linki :


www.bialyowczarek.fora.pl/akcje-dla-zwierzat,30/kontakty-do-pogotowia-i-strazy-dla-zwierzat,1010.html

www.strazdlazwierzat.com.pl/schroniska/p_2/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...