piątek, 5 kwietnia 2013

Premiera : Gillette Venus&Olay już w sklepach

Wszystkie glossy maniaczki wiedzą ,że jakiś czas temu była możliwość nabycia pudełka z przedpremierowymi produktami Gillette Venus&Ola. 
Produkty te można już nabyć w sklepach


Posiadaczki zestawu były bardzo zadowolone ale martwiły się o koszt wkładów do maszynki.Dziś przeglądając  gazetkę super -pharm zauważyłam oto te produkty w ich ofercie.Dzięki temu znana nam jest już cena wkładów . 



Jak widać bez promocji za 4 żyletki będzie trzeba zapłacić bagatela 99 zł. 
Cena powala z nóg.
Ja nie wiem czy warto będzie w to zainwestować gdyż nie testowałam tych produktów(nie zdążyłam zamówić tego pudełka glossy )

Ciekawa jestem czy osoby które mają maszynkę, zdecydują się na zakup dodatkowych żyletek.

6 komentarzy:

  1. kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. muszę na spokojnie usiąść i wyłonić zwycięzce.Na pewno w tym miesiącu ;) Postaram się jak najszybciej podać wyniki

      Usuń
  2. Cena mnie odstrasza, ale może jednak kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno nie kupię ale ubolewam niemiłosiernie ,że nie załapałam się na glossyBox'a z tymi produktami :(

      Usuń
  3. Cena zwaliła mnie z nóg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy chociaż cena jest adekwatna do produktu.

      Usuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...