niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozweselacz dnia -bo śmiech to samo zdrowie :)

Dzisiejszego dnia będę się chyba cały dzień śmiała do siebie przypominając sobie ową scenę :)



Nie chodzi tu nawet o tuszę jednego z mężczyzn ale o jego niebywałe zaangażowanie jakby od tego zależało jego życie lub cała przyszłość.
 Nie ma co , ukłony dla pana po prawej bo wczuł się i dał z siebie wszystko :)
Widać ,że jest w swoim żywiole   :D

A wy macie jakieś sposoby na umilenie sobie dnia ? :)

 Chętnie poczytam i może zgapię bo za tydzień zaczynam bardzo intensywny okres w moim życiu prywatnym i zawodowym i umilacze - rozbawiacze będą mi potrzebne bardziej niż poranna kawa :)

Pozdrowionka dla każdego nocnego marka :) 
Dobranoc :*

3 komentarze:

  1. a mnie zawsze do łez bawi to: https://www.youtube.com/watch?v=ypP_l04JYy4

    i jak dla mnie ten filmik ma wszystkie inne pod sobą ;D

    http://siokoskokoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aż się mordka uśmiecha :)
    napisz mi proszę w jaki sposób subskrybować Twojego bloga (pisałaś coś u mnie na ten temat); bo jeśli chodzi o obserwowanie to obserwuję :)

    ostatnio mam bardzo niewiele czasu na blogowanie, więc przepraszam, że tak rzadko do Ciebie zaglądam... mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...