piątek, 3 sierpnia 2012

Gadżeciki

Szukam od jakiegoś czasu futerału na swój telefon .Przeglądając wiele, naprawdę wiele  ofert trafiłam na dość fajne za niską cenę, bo jak wiadomo u mnie dużą rolę odgrywa cena . Nie wiem na który się zdecydować ,ale jak już któryś kupie to na pewno go pokaże na blogu.
 Teraz postanowiłam pokazać kilka propozycji które zwróciły moją uwagę :

-Wśród nich są i klasyczne , stonowane jak i bardziej nowoczesne. :










-Bardziej glamour, eleganckie i kobiece :






-Znalazłam też bardziej na luzie, śmieszne i zwracające na siebie mniejszą lub większą uwagę ;)










Nie wszystkie które pokazałam mnie interesują jako potencjalny zakup , ale wydały mi się interesujące i chciałam je pokazać je w ramach ciekawostki  :)

Przedział cenowy 15-70zł  - ebay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...