poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Paczuszka od Karoliny :) - Dużo zdjęć


Dziś dostałam paczkę od Karoliny z którą możecie znaleźć na jej blogu stylizacje2.blogspot.com .



Jakiś czas temu organizowała ona rozdanie w którym wzięłam udział.Z racji popularności jej kanału na YT i bloga , można się domyślić ile osób brało udział w rozdaniu.Tym bardziej mój udział nie brałam na poważnie , bo nawet nie śmiałam myśleć ,że coś wygram, a tu jednak mega niespodzianka.

W rozdaniu wygrałam przecudny  zestaw kosmetyków firmy Organique





 
Gdy tylko zobaczyłam te piękności , wpatrywałam się i żal mi było rozrywać folię  , jednak ciekawość wzięła górę :p Po rozwinięciu z folii od razu wyczuwa się boskie zapachy  nie do opisania. Najbardziej czułam coś w rodzaju kiwi . A więc przystąpiłam do skrupulatnego sprawdzania i wąchania każdego produktu z paczki .
Co dokładnie wchodziło w jej skład ??


 Glicerynowe mydła

"Mydła na bazie najwyższej jakości gliceryny organicznej oraz ekstraktów roślinnych, olejów i dodatków ziołowych. Wykazują właściwości odżywcze i nawilżające, doskonale myją i pielęgnują nawet bardzo wrażliwą skórę bez efektu jej podrażnienia. Szeroka gama kolorów, zapachów i składników naturalnych daje możliwość doboru mydła odpowiedniego do indywidualnych upodobań oraz rodzaju skóry."


Mydło potłuczone szkło 




Mydło  kiwi





Mydło  ALEPPO 
 Mydło oliwne
  nawilżenie + działanie odkażające + działanie antyalergiczne

" Wytwarzane tradycyjnie i niezmiennie od 2000 lat w Syrii, w miejscowości Aleppo, z mieszanki oleju z oliwek i oleju laurowego (z wawrzynu). To niezwykłe, naznaczone oryginalną pieczęcią mydło, jest całkowicie naturalne, nie zawiera kompozycji zapachowych, barwników, konserwantów, ani żadnych składników pochodzenia zwierzęcego.
Działa antyalergicznie, przeciwzapalnie i odkażająco. Dodany do mydła olej z wawrzynu posiada nieocenione właściwości lecznicze.Produkt idealny dla higieny osobistej (twarz, ciało, włosy), dla każdego rodzaju skóry, przede wszystkim suchej i delikatnej (również skóry małych dzieci). Jest zalecane od lat przez dermatologów przy łuszczycy, łupieżu, egzemach i alergiach. Doskonałe również do prania delikatnych tkanin i ubranek dziecięcych. "









 
Glinka Ghassoul 

" Pochodzi z jedynych znanych na świecie złóż, położonych w Maroku. Ze względu na swoje wyjątkowe i uniwersalne właściwości, jest używana przez najlepsze centra SPA&Wellness na całym świecie. Bogata w krzemionkę i cenne pierwiastki pielęgnuje i wzmacnia skórę. Po wymieszaniu z wodą ulega dyspersji i przybiera postać błota, posiadającego właściwości myjące i oczyszczające. Delikatnie się pieni. Jej czystość i jakość poddawane są regularnej kontroli. Przeprowadzone przez niezależne laboratoria badania potwierdziły jej właściwości: redukcję suchości i łuszczenia się skóry, oczyszczenie, wygładzenie i znaczną poprawę elastyczności."



 
Maska algowa na twarz BORÓWKOWA

"Maska nawilżająco-dotleniająca dla każdego typu cery, doskonała również dla mężczyzn. Źródło witamin i mikroelementów. Dzięki zawartości garbników i antocyjanów zmniejsza skutki stresu oksydacyjnego, zanieczyszczenia środowiska oraz fotostarzenia. Działa przeciwzapalnie, wzmacnia naczynka krwionośne, ściąga rozszerzone pory ujędrnia  i wygładza skórę.
Dotleniająca maska dla każdego typu cery w różnym wieku. Może być także stosowana  dla skóry naczyniowej i wrażliwej, polecana także dla mężczyzn. Silnie nawilża skórę, dostarcza jej wielu cennych składników, między innymi witamin i mikroelementów. Działa przeciwzapalnie, wzmacnia naczynka krwionośne, wygładza skórę i ściąga rozszerzone pory.  Dzięki zawartości garbników i antocyjanów zmniejsza skutki stresu oksydacyjnego, zanieczyszczenia środowiska oraz fotostarzenia. Nadaje skórze gładkość i zdrowy wygląd."



 
IMMUNO-SERUM z zieloną i białą herbatą do twarzy

"Aktywne serum ze względu na unikalną, delikatną formułę polecane jest  do pielęgnacji zarówno twarzy jak i ciała. Łączy w sobie działanie dobroczynne dwóch herbat zielonej i białej oraz z ekstraktu z alg. Preparat ma wszechstronne zastosowanie odmładzające i rewitalizujące skórę. Zielona herbata jest silnym antyutleniaczem, chroni DNA komórkowe przed wpływem zanieczyszczeń środowiska, rewitalizujące skórę i hamuje procesy zapalne. Biała herbata silnie regeneruje, pobudza mikro cyrkulację krwi i wykazuje działanie energetyzujące. Algi dostarczają wielu cennych witamin i minerałów oraz silnie ujędrniają i detoksykują skórę."










 Ulotki, broszurki i magazyn


To po raz pierwszy gdy coś wygrałam.Wiem,że zawsze każdy tak mówi jednak ja faktycznie mam pecha jeśli chodzi o rozdania czy konkursy dlatego moja radość jest nie do opisania :D 



Te rzeczy podsunęły mi pomysł do pierwszego rozdania, jednak jeszcze z tym zaczekam aż będzie nas więcej ;)


Link do bloga Karoliny  KLIK 
Link do firmy ORGANIQUE - KLIK 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...