środa, 8 sierpnia 2012

Sposób na upalne dni

Dla kogoś nie mieszkającego w domu z ogrodem , tylko w mieszkaniu bez balkonu , upały są czystą torturą. Mieszkanie robi się parne, duszne , nagrzane i nie da się oddychać. Gotowanie czy choćby zapalone światła jeszcze bardziej nagrzewają powietrze w mieszkaniu.
Tak naprawdę nie ma pewnego sposobu na długotrwałą ochłodę, bo jak walczyć z pogodą?
Najlepszym sposobem  długotrwałym jest wentylator. Posiadałam duży stojący,ale po pierwsze nie mieścił się w moim mini pokoju ,a po drugie chodził tak głośno ,że głowa mi pękała więc go oddałam. Długo oglądałam na allegro wentylatory małe stołowe ale z przesyłką kosztowały ok 80 zł , a ja za ten duży dałam 100 więc oczywiste było ,że nie kupie tak drogo.

 Przypadkowo robiąc zakupy w TESCO trafiłam na resztki wentylatorów.Praktycznie wszystko było wykupione . 


Kupiłam najtańszy ,ale myślałam czy by nie kupić tego samego lecz w wersji większej i z 3 stopniami nawiewu .Zrezygnowałam ,bo ten większy był tak duży jak ten mój stojący, różnica polegała tylko na wysokości nóżki :)



 CZYTAJ DALEJ - RECENZJA i ZDJĘCIA  PO ROZWINIĘCIU OPISU :)


Rewelacyjna była cena bo tylko 29 zł za ten mniejszy i powiem ,że jest super.

Bałam się jak głośno chodzi ,ale jest dość cichy . Ma niby tylko 2 prędkości ,ale są naprawdę mocne .Był to zakup w ciemno gdyż na pudełku nic nie napisali , ani o jego wymiarach,ani żadnych informacji typu moc zasilenia itp ,ale naprawdę jestem zadowolona. Za 29 zł warto go wziąć.Nie jest wcale mały , ma silną moc nadmuchu i jest cichy .Spełnia wszystkie moje oczekiwania.
To jest jedyny sposób na długotrwałą ochłodę mieszkania i nas.

Można jeszcze przed wentylatorem postawić szklankę z wodą i mrożonymi kostkami wody.Mroźne powietrze będzie się rozchodzić po pomieszczeniu robiąc wrażenie klimatyzacji. Ja tego nie potrzebuje, bo ten wentylator sprawdza się idealnie sam bez wspomagaczy, ale jeśli komuś sama moc nadmuchu nie wystarczy to ten sposób będzie dla niego odpowiedni :)

Kilka innych rad 
*Poza tym trzeba pić dużo wody ,ale też bez przesady .
*Unikać napojów słodzonych i jeśli to możliwe unikać napojów energetycznych i kaw które mobilizują organizm do wysiłku i jest nam jeszcze cieplej
*Zamykać okna w czasie najsilniejszego nasłonecznienia  by zminimalizować dostęp do pomieszczenia gorącego powierza
*Słyszałam też że pomagają zasłonięte rolety które chronią przed nagrzaną szybą okna i owe ciepło szyby nie przechodzi do mieszkania tylko zostaje zatrzymane przez roletę

-Przyjemny chłodny prysznic z produktami pomagającymi zwalczać problemy takie jak  nadmierne pocenie się i utrzymanie długo świeżości i to takiej innej delikatnej  , bezzapachowej ,a w orzeźwiającej formie :) i no to coś nie do opisania ,ale jak skończę te produkty to też zrobię recenzje :)



Dane techniczne

-2 prędkości nawiewu
-Oscylacja (czyli ruchoma głowica która kręci się w lewo i prawo i którą można zatczymać by kierować nawiew w tylko jedno miejsce)
-Pobór mocy to tylko 30 W (moja żarówka pobiera 50 w x 6 bo tyle halogenów mam w pokoju )
-Napięcie - 220-240v - czyli standardowe
-wartość emisji hałasu to 50.4 dB(A) re 1 pW (cokolwiek to znaczy ;p)
-Możliwość nakierowania głowicy w górę lub w dół
-waga - 1,6 kg
-Długość kabla ok 2 metry
-Wysokość od podstawy ok 46 cm
- Szerokość i wysokość  wentylatora (głowicy) z siatką ochronną - 33 cm na 33 cm
-Łatwość w montażu., szybko się składa i od razu jest gotowy do użytku




Wentylator  -    Cena 29 zł w TESCO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...