czwartek, 2 sierpnia 2012

Brush Guards czyli osłonki na pędzle




 
Dziś mała recenzja osłonek na pędzle. Ludzie mają mieszane uczucia ,ale tylko ze względu na cenę która jest dość wysoka , ale o tym potem .
 
Co to w ogóle jest ?



Osłonki  są zrobione z elastycznego tworzywa troszkę przypominającego żyłkę ,  ale dużo delikatniejsze i rozciągliwe. Pierwotnie mają służyć do nakładania ich na pędzle po ich myciu by podczas schnięcia zachowały swój kształt i  by pojedyncze włoski nie wyginały się na boki itp.





 


Druga opcja którą  i ja preferuję to stosowanie ich na co dzień.
Ubieramy nasze pędzelki , dzięki czemu po użyciu np. na twarzy , wracają do swojego kształtu. Mam wrażenie ,że nie kurzą się , nie brudzą się tak szybko , nie dotykają się nawzajem bezpośrednio co sprzyja  utrzymaniu ich w higienicznych warunkach . Moim zdaniem też po prostu wyglądają bardziej estetycznie. Oczywiście nasze pędzelkowe ubranka też można ,a nawet trzeba czasem przeprać .Nic się z nimi złego wtedy nie dzieje, nie niszczą się i mogą być ponownie używane .




Można je zakupić np. na stronie Maestro za ok 20 zł + wysyłka , inne firmy również oferują takie osłonki  , a ceny dochodzą do 50 zł. Widziałam też kiedyś oferty na Allegro . Ja zakupiłam nieoryginalne za całe 3 zł :)
Moje są z ebay .Kupiłam wersję 1 metr,  ale dostępne są też wersje już pocięte .W zestawach ciętych rzekomo są dwa rozmiary, na duże pędzle do twarzy i te do oczu . Ja i tak chciałam osłonki tylko na pędzle do twarzy, bo wizja zdejmowania 10 osłonek z pędzli podczas malowania oczów  jakoś mnie irytowała.





Osobiście jestem z nich bardzo zadowolona .W brew pozoru włoski nie wychodzą przez oczka siateczki. Pasuje mi też to ,że sama odcinam konkretny kawałek , a nie jestem skazana na rozmiary narzucane przez firmy .Przecież różne pędzle mają różne kształty i są różnej grubość więc jak dla mnie rozmiar uniwersalny nie byłby uniwersalny  ;)

Osłonki posiadam już prawie rok i daję im zdecydowaną piątkę .Spełniają swoje zadanie i są nie drogie


Każdy kto je ma jest zadowolony ,ale opinie są zgodne iż nie warto przepłacać, dlatego swoje kupiłam w wersji nieoryginalnej ,ale taniej :D
Zakup doskonały i za grosze z darmową wysyłką.
3-5 zł eBay
















2 komentarze:

  1. Ja na początku sądziłam,że 3-5 euro no albo funtów ale złotych ? Na maestro są w cenie 19,50zł plus dostawa 10zł czyli 29,50 ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie 30 zł a 3 zł to jednak różnica :) Dokładna cena to 1 dolar . Zależnie od dnia i kursu dolara cena to nie więcej niż 5 zł z darmową przesyłką z Azji. Nie wszystko co chińskie czy koreańskie , musi być tandetne .Polecam zakup i podzielenie się opinią :)
      Pozdrawiam

      Usuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...