piątek, 17 sierpnia 2012

Farbowanie - Joanna - Wiśniowa Czerwień

Jakiś czas temu zdecydowałam się na zmianę koloru włosów. Nie farbowałam włosów od ponad roku , ale zawsze w lato bierze mnie na zmiany :)
Zawsze marzył mi się rudy ,ale bardziej taki wpadający w czerwień czy rubin Mam ciemne włosy , nawet bardzo ciemne więc aby uzyskać kolor jaki bym chciała musiałabym zrobić dekoloryzację całych włosów ,a aż tak maltretować ich nie chce.

Farbowanie                                                                                                                                              

Użyłam farby Joanna - Wiśniowa Czerwień .


Oczywiście wiedziałam ,że nie będzie takiego efektu jak na opakowaniu , ale to już jakiś wstęp do zmiany koloru.
Włosy przed farbowaniem były nieco rozjaśnione przez słońce, po farbowaniu stały się jeszcze jaśniejsze
Kolor wyszedł jakiś śliwkowo burgundowy , ale widoczny tylko w sztucznym świetle i nie na całych włosach. W naturalnym niemal nic nie było widać. U mnie nie było efektu peruki , a jakąkolwiek rudość widać było tylko dzięki refleksom, które były różne w zależności od ułożenia włosa.



Włosy po farbowaniu.

Końcówki zaczęły się rozdwajać ,a nie miałam tego problemu od baaaardzo dawna ,a włosy zrobiły się takie chropowate i bez blasku . Kondycję jednak zawsze można poprawić jakimiś maskami i szamponami w miarę szybko więc ,aż tak się nie przejęłam.

Największą wadą jest trwałość .Kolor wypłukuje się straszliwie . Po 3 -5 myciach już trzeba by na nowo farbować. Bałabym się wyjść na dwór w czasie deszczu bo pewnie kolor spływałby po mojej twarzy.

 Kolor po 3 myciach




Farby nie polecam do nowej koloryzacji czyli  zmianą koloru na inny natomiast może się nadawać do odświeżenia koloru .

Cena 7-10 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...