środa, 25 lipca 2012

RECENZJA Alterra Macadamia & Feige

Recenzja będzie krótka bo nim założyłam bloga , szampon był na wykończeniu ,a wcześniej nie zwracałam szczegółowej uwagi na plusy i minusy.Jednak niektóre zalety nie dały się nie zauważyć.



Wiedziałam,że chce szampon naturalny bo wcześniej miałam inny szampon ze strony helfy i naprawdę byłam zachwycona.Moje przetłuszczające się włosy myłam 1 na tydzień !!Tym razem nie opłacało mi się zamawiać z internetu jednego szamponu więc pobiegłam do Rossmanna :)
Z góry wiedziałam,że chce Alterre, ale nie wiedziałam jaką dokładnie.Szukałam czegoś przeciw wypadaniu, niestety z pośród ich gamy szamponów ,żaden nie był konkretnie na ten problem.
Po 15 minutach czytania po 30 razy tych samych ulotek wzięłam wersje Macadamia & Feige .


Nasze pierwsze zbliżenie nie było miłe;)

Po szamponie z helfy przywykłam do totalnego oczyszczenia, dlatego po Allterze miałam wrażenie tłustych włosów. Minęło trochę czasu zanim się przyzwyczaiłam do tego efektu.
Po miesiącu gdy zaczęły się te straszne upały, jak nigdy zaplotłam warkocz i moje zdumienie nie miało końca.Już dawno nie miałam tak grubego warkocza.
W tym czasie brałam też tabletki skrzypovita i nie do końca wiedziałam jakiemu produktowi zawdzięczam ten efekt,ale doszłam do wniosku ,że to zasługa szamponu.Tabletki już kiedyś brałam i efektów nie było więc odpadały.,
Bardziej zwracałam uwagę na efekty i widziałam ,że po szamponie włosy są błyszczące, nie śliskie czy tłuste tylko lśniące i grube ,a co najlepsze nie wypadały.To był  dla mnie szok ,bo nie oczekiwałam tego w ogóle.Po silnych lekach włosy wypadały mi dosłownie garściami ,na szczotce zawsze był pęk moich włosów po każdym jej użyciu, ale odkąd do mojej pielęgnacji włączyłam ten szampon, problem całkowicie znikł .
Z wielkim żalem po wykończeniu buteleczki, musiałam zakupić inne szampony.Upały w połączeniu z moim stanem zdrowia spowodowały nieludzki atak potu. Przeszłam więc na szampony przeciwłojotokowe w nadziei zahamowania wydzielania się potu ze skóry głowy.I wiecie co, włosy znów wypadają,Nie tak jak wcześniej ,ale już zaczęły troszkę wypadać i się przerzedzać.To potwierdza fakt ,iż wszystkie te plusy są zasługą recenzowanego szamponu.
Na pewno do niego wrócę,Nie wiem kiedy bo mam chyba 4 inne szampony do wykorzystania,ale potem wracam do tego i zostanę mu wierna ,aż do śmierci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...