niedziela, 15 lipca 2012

SUNBITES

"Sunbites to wielozbożowe listki o słodkim lub słonym smaku. Swoją niespotykaną chrupkość zawdzięczają temu, że są cieniutkie oraz zawierają zboża. Mają doskonały smak owoców lub warzyw i ziół. Jeśli szukasz smacznej przekąski, na co dzień lub na bardziej wyjątkową okazję – bez wahania sięgnij po listki Sunbites."

Na "listki" zwróciłam uwagę już dawno ,ale jakoś cena mnie odstraszała.Niby nie drogie, ale 4 zł za małą paczuszkę niezdrowych kalorii hmmm . Jednak ostatnio naprawdę miałam ochotę na coś niezdrowego ;) Mając do wyboru tradycyjne chipsy i tą zdrowszą wersję , skusiłam się na te.
Wybór padł na smak "wiosenne warzywa" . Skusił mnie pomidor na opakowaniu.Nie przepadałam nigdy za tym smakiem w przekąskach ,ale miałam pomidorowy dzień.Kupiłam pomidorki świeże, serek pomidorowy no i te pomidorowe listki :)




Nie ma co tu dłużej zwlekać. Gdy ich spróbowałam zakochałam się.Słone czyli mój smak i po prostu pyszne.Na drugi dzień poleciałam po kolejną paczkę ,ale tym razem z papryką w roli głównej. Równie pyszne i słonawe.


Na razie przystopowałam z jedzeniem ich bo mimo jakże zachęcającego opisu na opakowaniu, to jednak dalej jest niezdrowa przekąska.
Jednak chodź raz trzeba ich spróbować .Życie od razu stało się lepsze i pełniejsze ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...