sobota, 14 lipca 2012

Krem ślimaczkowy :) Elicina

Jakiś czas temu kupiłam krem ze śluzem ślimaka. Wiem brzmi okropnie ,ale jeśli ma się takie problemy skórne jak ja to chwyta się wszystkiego.



Opis producenta

"Krem ELICINA® jest owocem 15-letniej pracy badawczej laboratoriów kosmetycznych. Winiki badań naukowych i analizy kliniczne wykazały, żę krem zawiera ilościowo i jakościowo optymalnie dobrane składniki dla skutecznej pielęgnacji skóry ludzkiej.
W śluzie ślimaka Helix Aspersa Müller stwierdzono obecność następujących składników: Alantoina, Elastyna, Kolagen, naturalne antybiotyki, witaminy, kwas glikolowy. Ta naturalna ,więc unikalna, kombinacja wielu składników pomaga zregenerować się skórze,bez udziału chemii, w zadziwiająco któtkim czasie.

Skuteczność kremu ELICINA® leży nie tylko w jego składzie, ale i w głębokiej penetracji skóry. Krem transportuje kolagen i elasten tam gdzie te składniki są najbardziej potrzebne do regeneracji skóry.
80% zawartości kremu to śluz ślimaka Helix Aspersa Müller. Pozostałe 20% zawartości to substancje powodujące, że kremjest bezzapachowy i ma konsystencje kremu. "

Resztę możecie przeczytać na www.elicina.pl/index.php




Ja jeszcze kremu nie stosowałam. Może zacznę po lecie ,żeby nie wystawiać go na działanie ostrego słońca. Ja zakupiłam ten krem by walczyć z przebarwieniami ,ale dość nietypowymi i pokazującymi się w konkretnych sytuacjach :/
A może ktoś z was używał tego lub innego kremu ze śluzem ślimaka i może coś powiedzieć o efektach??
Zakupiony na Allegro za około 80 zł


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...