czwartek, 26 lipca 2012

Zakupy nie kosmetyczne

Tym razem dla odmiany , resztę swoich pieniędzy przeznaczyłam na zakupy nie związane z kosmetykami .
Nie ma tu co się rozpisywać więc po prostu będzie dużo zdjęć.


Pierwszy zakup to buty w których się od razu zakochałam ,a cena wręcz zmusiła mnie do ich zakupu.
Kosztowały nie całe 50 zł !!










 Kolejny zakup z tego samego sklepu to kolczyki piórka.Od ceny 6 zł odliczony został jeszcze rabat , więc kosztowały mnie nieco ponad 4 zł :D






Nie twierdzę,że te produkty są jakiejś niesamowitej jakości ,ale naprawdę za taką cenę szkoda było by nie kupić. Zakup butów i tak miałam w planach i szukałam ideału ,a kolczyki to spontaniczny i nagły wybór .

Teraz pozostaje mi sprawdzić jak owe buciki będą się sprawować podczas dreptania po mieście :)

3 komentarze:

  1. Buciki bardzo mi się podobają :) Tez takie chcę i to za taką cenę :P Pozdrawiam, Optymistyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te buty i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...