sobota, 14 lipca 2012

Powitanie

Witam
Może z góry napiszę kilka słów o blogu.
Nie znajdziecie tu drogich marek, nie będzie tutoriali makijażowych itp.
Blog ma służyć głównie mi do celów informacyjnych :)
Co to znaczy? Po prostu będę opisywać jak działają na mnie dane produkty , by po jakimś czasie móc się cofnąć i przypomnieć sobie co i jak :) Jestem zapominalska i zawsze się zastanawiam " byłam z tego zadowolona czy ni?" , "Warto to znowu kupić ?" . Mam nadzieję ,że blog pomoże mi rozwiązać owy problem :)
Jeśli kogoś będzie interesować moja opinia na temat opisywanych produktów to zapraszam :)
Pozdrawiam
Mariposa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...