wtorek, 17 lipca 2012

AVEDA - paczuszka :)

Dziś przyszła do mnie długo oczekiwana paczka. No może bez przesady ,że długo bo jakieś 2 tygodnie szła i pewnie tydzień leżała w urzędzie celnym jak to zagraniczne paczki także z czasem nie było źle :)
A co w paczuszce ?

Kremik AVEDA Outer Peace Blemish Relief Lotion. 


Lekki balsam, który normalizuje poziom nawilżenia skóry, reguluje nadmierne wydzielanie sebum i zmniejsza pory. Jednocześnie chroni skórę przed wysychaniem.

Składniki: 0,2% naturalna pochodna kwasu salicylowego, metylo Soyate (składnik nawilżający pochodzący z soi), Tamanu Oil, Boswellia serrata (kadzidło) i Saw Palmetto.


 

O produkcie dowiedziałam się z kanału Pixiwoo - KLIK
Ja krem zakupiłam głównie z powodu neutralizowania zaczerwienień i nierówności skóry .Kwestia zmniejszania świecenia się też nie została niezauważona :D

Na razie krem użyty raz i pierwsze co zauważyłam to po rozprowadzeniu na twarzy zachowuje się trochę jak baza silikonowa.Po kilku minutach zaczerwienienie twarzy faktycznie zniknęło , a suchość skóry została zmniejszona.Nie chce popadać w zachwyt po pierwszym użyciu dlatego miejmy nadzieję ,że wytrwam w testowaniu go do samego końca.
Producent poleca stosowanie kremu 2 razy dziennie ,jednak ja będę stosować tylko na dzień gdyż na noc mam inne produkty.



Krem zakupiony na lookfantastic.com za 18 £ 
Wysyłka do PL jest darmowa.

Naprawde się naszukałam ,żeby znaleźć dobrą ofertę.W większości sklepów online jest od 22 funtów w górę + wysyłka do polski drugie tyle .
Ten sklep oferuje niższe ceny niż oryginalne do tego ta darmowa wysyłka.
Rewelacja :)

W paczuszce znalazła się jeszcze próbka szamponu :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...