sobota, 28 lipca 2012

Coś bez czego nie mogę żyć

Chusteczki nawilżane 

Kto ich nie zna? Nie tyko mamy bobasków uwielbiają ten gadżet, ale makijażystki czy zwykli ludzie też . Na rynku roi się od firm oferujących swoje produkty i to w różnych wersjach. Ja przetestowałam kilka , od tych droższych za 20 zł za opakowanie po te tańsze i wiecie co, moim faworytem od dawna są zwykłe chusteczki rossmannowskie.






Idealny stopień nawilżenia.Inne moczyły mi ręce, dosłownie ! Nie wycierały tylko moczyły jakbym dała ręce pod wodę. U innych znowu zapach był odpychający, zbyt nachalny itp.

U babydream Nie dostrzegam żadnych minusów. Ładnie pachną, są mega tanie bo ok 5 zł za 4 opakowania, a w każdym 80 sztuk !  I naprawdę używanie ich to sama przyjemność, moją idealny stopień nawilżenia.

Stosuje je do wszystkiego .Cały czas sięgam po chusteczkę do przetarcia pędzli,wytarcia rąk, demakijażu, wytarcia się jak się ubrudzę lub zachlapie czymś otoczenie. To mój obowiązkowy zakup jak jestem w Rossmannie. Wole mieć je w zapasie ,a jak jest na nie promocja to już w ogóle kupuję hurtowo.



Polecam każdemu .Jedną paczkę można kupić za niecałe 5 zł ,a wiem ,że są jeszcze paczki gdzie jest mniej sztuk więc ktoś kto ich nie zna nie musi od razu kupować dużych ilości .

Ja używam wersji niebieskiej bo najbardziej mi przypasowała i dopóki je produkują , ja będę wiernie się w nie zaopatrywać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...