piątek, 28 września 2012

Rozczarowanie :(

No i byłam z dziś w rossmannie i to nie jednym i co? I nic. 
Promocji niewiele i nie kupiłam nic  z tego co chciałam , a to dlatego ,że nie wprowadzili do asortymentu nic ponad to co było tam zawsze.
Dobrze przynajmniej ,że na poprzednich zakupach zakupiłam w promocji dwie rzeczy .





Szczotka kupiona z myślą o szorowaniu twarzy ;) Ale jest mięciutka, a ja szukałam czegoś ostrzejszego. Masażer oczywiście do wykonywaniu masażu podczas kąpieli .Jeszcze z niego nie korzystałam .




Może coś specjalnie sprawiło ,że nie kupiłam tego co chciałam (a nie potrzebowałam) .Taka mała pomoc od losu by pozostać w postanowieniu i nie wydawać na głupoty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...