wtorek, 4 września 2012

Dokładka do bazarku


  Kolejne produkty do wymiany/sprzedaży

Zestaw lakierów do paznokci.Jak widać wszystkie są pełne, użyte 2-5 razy.
Pojedynczo nie opłaca się ich sprzedawać czy wymieniać także najchętniej oddałabym cały zestaw :)


Bez flesza 
 

 z fleszem

essence colour & go - 78 blue addicted
essence multi dimension - 66 most wanted
Bell fashion colour - 321
essence colour & go- 30  youre the one
miss selene mini - 178







 cena zestawu 15 zł
lub wymianka :)



3 komentarze:

  1. Ten drugi od lewej brąz z essence podbił moje serducho :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz , a ja go nie używam bo mam tyle lakierów ,że o tym się zapomina. No i ja wolę żywe soczyste kolory, chodź na jesień i zimę ten byłby idealny :D

      Usuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...