piątek, 21 września 2012

Darmowe zapachy HUGO BOSS

 Trwa akcja promocyjna marki HUGO BOSS, dzięki której możesz otrzymać próbki perfum HUGO BOSS za darmo!



Do wyboru jest 8 zapachów.My możemy zaznaczyć 3 z nich. Nie wiem jak duże są próbki i w jakiej formie bo dopiero zamówiłam ,ale myślę że warto.

 Kolejno oczywiście uzupełniamy dane w formularzu i czekamy na przesyłkę :)



 

  Zapachy pochodzą z najnowszej kolekcji z 2012 r .W ofercie mamy damskie jak i męskie produkty.

Testerki możecie zamówić TUTAJ


Na tej samej zasadzie można zamówić próbkę perfum LACOSTE - KLIK

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz, nie jestem zagłębiona w temacie weterynarii dlatego proszę o wyjaśnienie co ma Pani na myśli pisząc "takich szamponów". Chętnie skorzystam z rad bo dobra kondycja mojego psiaka jest dla mnie bardzo ważna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szampony powinno się zaopatrywać u weterynarza lub w salonie kosmetycznym psim oczywiście. Szampony takie mają atesty i są przebadane.Ryzyko wystąpienia uczulenia jest minimalne .No a szampon za 9 zł może podrażnić skórę psa ,uczulić i w zasadzie nic nie robi .Po spłukaniu go psiak jest mokry ale na sierści a konkretniej na skórze , nie pozostaje nic oprócz wody .
      Mi też się zdarzyło prać mojego goldena w tanim szamponie ale to były wyjątkowe sytuacje gdy salon był zamknięty.Moja Luna chodzi do fryzjera ,ale by kondycja sierści i skóry była dobra , ważne jest prawidłowe żywienie .To tak naprawdę klucz do sukcesu zdrowia zwierzaka :)

      Usuń
    2. Jak już kupujesz szampon w sklepie zoologicznym czytaj skład. człowiek toleruje alkohol i inne substancje ,ale pies ma delikatniejszą skórę i czasem nawet nie wiadomo od czego pojawia się wysypka, ropnie i guzki.Najlepiej czytać w internecie o szamponach i opiniach o nich i wybrać ten który sprawdził się u większości:)

      Usuń
  2. I te próbeczki są za darmo?!

    OdpowiedzUsuń


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...