wtorek, 2 października 2012

Zawartość tajemniczych paczuszek ... :)


 Pamiętacie tajemnicze paczuszki które ostatnio pokazałam ?
 Bardzo chcieliście znać ich zawartość, ale myślę, że dla osób czytających bloga wiadomo już co zawierają pakunki , a przynajmniej jedna z nich :)



Ok na to czas na wyjawienie wam  tego co znajduje się w paczkach prosto z UK :)


Buty na które chorowałam .
Pisałam o nich TU

 Zdecydowałam się na jeszcze jedną parę.Tym razem są to botki na płaskim obcasie o nieco militarnym looku.



Wszystkie pary sa wykonane z eko -skóry ( z prawdziwej nigdy bym nie kupiła ) . Idealne na jesień .Nie są ocieplane ale są idealnej długości dzięki czemu żadna woda z kałuży nie dostanie się do środka :)

Co do pary na obcasie to cóż mogę powiedzieć.KOCHAM JE. Ma boskie ćwieki  i super stabilny obcas.
Teraz do pełni szczęścia brakuje mi kurtki z ćwiekami o której pisałam TU


******

Teraz proszę tylko o szczerość bez sztucznych zachwytów.Co myślicie?? Jestem ciekawa opini.Zawsze można się czego  nauczyć od innych więc wasze sugestie są mile widziane :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...