sobota, 18 maja 2013

TAG : Mój zwierzęcy przyjaciel cz. 1

Jako niekwestionowana miłośniczka zwierzaków nie mogłam przejść obojętnie obok TAGu poświęconego właśnie nim. Zapraszam na część 1 gdzie możecie poznać nieco bliżej mojego futrzaka nr 1 .


Zaczynamy :


1) Jak nazywa się twój zwierzak?
Luna



2) Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?

Suczka rasy Golden Retriever 



3) Jak długo jest już z tobą?

5 lat


4) Jak znalazł się w twoim domu?

Zakup szczeniaka był zaplanowany. Znalazłam ofertę w Internecie i jadąc na wakacje przejeżdżaliśmy przez Łudź . Tam podjechaliśmy po maluszka. Zostały dwie suczki. Szalona , skacząca i bardzo kontaktowa sunia o maści złotej oraz bardzo wstydliwa ,delikatna i wycofana  o biszkoptowym ubarwieniu. Gdy spojrzałam w te zdezorientowane , troszkę wystraszone oczęta biszkopcika, wiedziałam ,że to mój pies i że to ona mnie wybrała a nie ja ją :)
Mama bardzo usilnie namawiała mnie na tamtą złotą sunię ale ja już czułam więź między mną a Lunką i dziś wiem ,że to był najlepszy wybór i nie mogło być inaczej  :)




5) Ile ma lat?

Ma nieco ponad 5 lat



6) Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?

Ojoj bardzo dużo tego jest.
-Jest to bardzo ale to bardzo lękliwy psiak. Nigdy nie doznała krzywdy a jednak wszystkiego się boi. Wystarczy ,że za nią spadnie PUSTA siatka a ona już potrafi popuścić ze strachu.
-Jest taką wielką sierotą. Nie umie wskoczyć na łózko więc się wdrapuje. Próbuje się też wdrapać mi na kolana jak siedzę na fotelu bo wydaje jej się ,że jest małym szczeniaczkiem.
-Jest nadzwyczajnie łagodna. Może po niej biegać  jakiś gryzoń lub ptak czy kot a ona nawet nie zareaguje .
-Zawiesza się :D Dosłownie. Jak jest na spacerze to wącha coś i wącha i nagle podnosi łeb i się zawiesza i muszę jej przypomnieć że ma szukać miejsca na załatwienie się a nie stać bezczynnie i gapić się w jeden punkt .
Poza tym ma wielkie serducho. Wyczuwa mój smutek i przybiega się przytulić. Jest niesamowicie zdyscyplinowana i (nie chwaląc się ;p) dobrze wychowana.
O i jeszcze nienawidzi kąpieli ale uwielbia kałuże.





7) Co twoja relacja ze zwierzakiem dla ciebie znaczy?

Bardzo wiele. Był okres bardzo trudny w moim życiu gdzie byłam zdana na samą siebie .W tych ciężkich chwilach Luna bardzo mi pomogła i tylko dzięki niej jakoś przetrwałam tamten czas. Będę jej za to wdzięczna do końca życia :)



8) Najmilsze wspomnienia związane z Twoim zwierzakiem

Każdy dzień obdarowuje mnie takimi dodatkowymi wspomnieniami . Myślę że najmilsze są te chwile gdy Lunka niby po kryjomu wdrapuje się w nocy na łózko by się do mnie przytulić oraz te momenty kiedy chce mnie pocieszyć  szturchając mnie noskiem i kładąc sobie moją rękę na jej pyszczku.



9) Jak nazywasz swojego zwierzaka

Luna, Lunka ,  Lusia , Lunusia



Zachęcam do tego tagu każdego właściciela zwierzaków.
Bardzo chętnie poczytam o waszych pupilach :)

2 komentarze:


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...