niedziela, 3 marca 2013

Dla rudzielców - DARMOWE farby

Witajcie kochane
Mam do oddania farby w kolorach rudych i czerwonych. Zostały mi po manii kupowania czerwieni.Wróciłam do mojego ciemnego brązu a farby zostały także mam proste pytanie :
 KTO CHCE ?
Do oddania mam w sumie 6 opakowań farb firmy MARION

 3 x  671 - Rubinowa czerwień


3 x 651 - Ciemna wiśnia


Kartoniki troszkę pogniecione ale zawartość jest pełna i nienaruszona.
Oddam je za darmo , jedynie chętna ponosi koszty wysyłki. Jeśli nie chcecie przyjąć ich za darmo z jakiś swoich powodów to mogę je na coś wymienić ale tak jak pisałam , bez problemów oddam je za darmo.

:)

3 komentarze:


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...