niedziela, 9 grudnia 2012

Zdobycze z IKEI

Miałam ostatnio okazję być w IKEI i zakupić tam kilka drobiazgów. 
Mniej więcej wiedziałam czego chcę i wcześniej zrobiłam listę by nie wpaść w zakupowe szaleństwo.


Jedną z rzeczy była wszystkim znana latarnia czyli świecznik . Byłam w szoku bo ja zdobyłam już ostatnią sztukę w tym kolorze.




Zainspirowana jakimś filmikiem na YouTube kupiłam kilka drobiazgów do wykonania mojej wersji świecznika świątecznego.

Złoty talerz jest z Rossmanna , kamyczki z IKEI tylko pomalowałam je złotym i miedzianym sprejem , świeczki też są z IKEI . Jeszce zabrakło mi czerwonej tasiemki by obwiązać nią świece ale i tak mi się podoba :)






Świecznik latarnia - ok 13 zł
Kamyki - ok 6 zł
Zestaw 3 zapachowych świec - 20 zł
Złoty talerz - ok 8 zł
Złoty sprey - 13 zł

1 komentarz:


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...