niedziela, 23 grudnia 2012

Innowacyjny krem do rąk OsmozaCare


Od producenta :
Antybakteryjny krem do rąk to pierwszy krem do rąk, który nie tylko nawilża, odżywia, ale też chroni skórę dłoni przed drobnoustrojami przez 2 godziny, dając efekt „niewidzialnych rękawiczek”. Buteleczka z pompką umożliwia aplikację takiej ilości produktu, która jest potrzeba do uzyskania pełnej ochrony. Krem szybko się w wchłania, pozostawiając na skórze przyjemny zapach. Produkt nie zawiera parabenów ani fenoksyetanolu, więc jest bezpieczny nawet dla bardzo wrażliwych skór.


Ja osobiście nie jestem fanką kremów do rąk.Nie lubię , nie chce mi się smarować kilka razy dziennie dłoni. Denerwuje mnie też tłusta warstwa która często zostaje na rękach. Ten krem otrzymałam od firmy do testów więc chcąc nie chcąc musiałam go używać i jest to jeden z najlepszych kremów jakimi miałam okazje smarować swoje ręce :D.
Moja praca wymaga częstego noszenia rękawiczek lateksowych a puder w nich , wysusza ręce. Specjalne mydło MANUSAN też bardzo wysusza skórę dłoni ,a muszę nim myć ręce kilkanaście razy dziennie . Zamiast kupować kolejny krem do rąk, wzięłam ten z domu i używam go w pracy po każdym myciu rąk. Pół pompki wystarcza całkowicie na jednorazowe posmarowanie obydwu rąk .Nie zostawia tłustej warstwy , ładnie się wchłania i naprawdę cudnie pachnie .Fakt iż jest to krem antybakteryjny jest dla mnie ogromnym plusem gdyż pracuję ze zwierzętami i lubię mieć świadomość iż moje ręce są czyste i pozbawione większości bakterii . 


Opakowanie jest solidne i posiada pompkę co w moim przypadku jest bardzo dużym udogodnieniem . Myślę ,że to naprawdę rewelacyjny produkt dla każdego kto pracuje w branży weterynaryjnej, medycznej, kosmetycznej , ale i dla dzieci . Krem nie wysusza ani nie natłuszcza rąk tylko je nawilża , eliminuje bakterie i pięknie pachnie ,a to wszystko za 25 zł .
Dla mnie rewelacja:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...