sobota, 22 czerwca 2013

Szaleństwa pogodowe - grad i inne

U mnie właśnie padał grad ,ale nie byle jaki tylko wielkości ulepionych kulek śniegu . 

Przykładowe zdjęcie z internetu , ale w zasadzie u nas w mieście też właśnie takie kule spadały z nieba .
Dla lubiących zjawiska pogodowe i inne , mam dobrą informację. Jutro około 13.30 będzie widoczny na niebie Super Księżyc .Jednak już dziś w nocy będzie można obserwować przedsmak tego wydarzenia.


Mimo iż tylko raz w roku możemy obserwować takie zjawisko to nie spodziewajmy się nierealnych widoków.Faktycznie księżyc będzie o o 30 tysięcy kilometrów bliżej Ziemi niż normalnie jednak ja jakość jestem sceptycznie nastawiona.Szkoda ,że będzie to wszystko w dzień bo w nocy lepiej było by to zauważalne ale mimo wszystko będę wypatrywać Księżyca :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Każdy komentarz jest dla mnie ogromną nagrodą i wyróżnieniem dlatego z góry za niego dziękuję i zachęcam do częstych odwiedzin i komentowania :)

Zajrzyj TU :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...